Huisregels

Huisregels

Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen.

Na het maken van uw afspraak ontvangt u per e-mail een herinnering voor uw afspraak. Dit is een extra service en vervangt de reguliere afspraken procedure niet.

Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, allergieën, etc. Patiënten informatie wordt niet met derden gedeeld zonder overleg met de tandarts en met medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).

Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mochten er onverhoopt klachten zijn, dan willen wij dit graag weten. U kunt dan contact opnemen met de praktijk, zodat we uw klacht kunnen bespreken en samen met u op zoek kunnen gaan naar een gepaste oplossing.

Wij meten continu de tevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Wilt u ons feedback geven? Dan stellen wij het zeer op prijs als u een waardering achter laat op onze website of bij google reviews. Uiteraard kunt u dit ook doorgeven aan de behandelaar of balie assistente.

Bij binnenkomst verzoeken wij u om u te melden bij de balie, zodat uw aanwezigheid genoteerd staat. Van tevoren is niet altijd goed in te schatten hoe lang een behandeling duurt, zeker bij spoedbehandelingen. Hierdoor kan het gebeuren dat een afspraak uitloopt. Wij rekenen op uw begrip. 

Komt u te laat op de afspraak? Dan loopt u het risico dat de afspraak verzet wordt, vanwege tijdgebrek. De kosten voor deze afspraak brengen wij bij u in rekening. Kom daarom altijd op tijd.

Agressie en geweld binnen en rondom de tandartspraktijk wordt niet getolereerd en zal leiden tot het inschakelen van de politie en uitschrijving van de tandartspraktijk.

Uiteraard streven wij ernaar u de beste service te bieden. Het kan echter voorkomen dat er toch sprake is van klachten of meningsverschillen. Neem in dit geval contact op met onze praktijk, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Wanneer er uiteindelijk onverhoopt toch geen bevredigende oplossing wordt gevonden, kunt u ook advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) van de KNMT, kijk voor meer informatie op: www.allesoverhetgebit.nl

 

Geen wachtlijst! Nieuwe patiënten zijn welkom

Mond&Zo Maastricht

Mond&Zo Tandprothetiek